שנה חדשה בפתח ונתחיל ב… לדבר עם פרחים וצבעים

פרחים זו שפה של אהבה, שמחה, ונתינה

נתחיל את השנה עם הצבע הלבן, נקי וחגיגי

מה הצבע הלבן מסמל לך? ובמה הוא מאפיין את התקופה הזו , של שנה חדשה?

הצבע הלבן מסמל טוהר, ניקיון ושחרור

ומאוד חשוב להשתמש בו בתקופה זו, תדר של הצבע הזה מאפשר לשחרר ולנקות דברים שאני כבר לא זקוקה להם, ואני יכולה לשחרר מחיי ולא לסחוב ולקחת אותם איתי לשנה הקרובה. מאפשר לי לפתוח דף נקי , לבן וחדש לשנה הבאה.

פרח השושן הצחור מרהיב ביופיו ובעל ריח חזק ועוצמתי. מבנה הפרח מזכיר שופר ואם תסכלו על הפרח מקרוב הינו בעל 6 עלי כותרת המזכיר במבנה את המגן דוד.    התדר של הפרח הזה עוזר לנקות רעשים שמפריעים לי להיות בטוב. כמו קורא לתפילה ומחבר לאור הפנימי עוזר להכיר ביופי הפנימי שלי, להיות מחובר לשקיפות לאמת הפנימית שלי ולרצונות האמיתיים שממלאים את ליבי. ואז אני מחוברת לאמת הפנימית מלאה בחוזק ובביטחון.

הצבע הלבן גם מחבר לשלום הפנימי ,לשלם שבתוכי עוזר לקחת אחריות על כל החלקים בתוכי ולקבל את עצמי באהבה מעניק מקום של רוגע ושלום פנימי.

השושן צחור:  שייך למשפחת השושניים מופיע בעיקר בצבעו הלבן. בעל בצל גדול וניתן בטבע לראות אותו בחודש אפריל בעיקר בכרמל .                                                                             לשמחתנו ניתן למצוא פרח זה כמעט כל השנה בחנויות הפרחים ולהנות ממנו.                            יש המקשרים פרח זה עם  השושנה משיר השירים " כשושנה בין החוחין , כן רעיתי בן הבנות"

בתקופת ראש השנה בדרך כלל מזמינים זרים לבנים שמסמלים את השנה החדשה והטהורה שמגיעה

אך אני ממליצה שתמיד יהיו פרחים בבית, כי שיש פרחים בבית יש אנרגיה אחרת, ואווירה יותר טובה ונעימה אני אבחר את הפרחים שעושים לי טוב ושמח בלב

מסרים מפרחים שמתאימים מאוד לתקופה

פרחי הליזינטוס המזכיר את הרכות והעוצמה ומטעין באנרגיה חשובה שתזכרו כמה אתם חשובים, לא לבטל את עצמכם, שמרו על איזון ותשמיעו את קולכם.

 

 

 

 

 

 

 

 

פרח הסיפן – גלדיולה , פרח הפותח אפשרויות בפנייך להבין שהכל פתוח ואפשרי , למדי לקבל דרכים שונות, אין אמת אחת והבנה זו תעזור לצמוח ולפרוח . במזרח אירופה יש מנהג מאוד מרגש שכל ילד שעולה לכיתה א ביום הראשון ללימודים מביא למורה סיפן. ומה המסר של הילד?          חנך את הנער על פי דרכו, אל תשנה אותו תוביל אותו בדרכו להיות מי שהוא וזה כוחו של הסיפן לחבר לקבלת דרכים שונות ומשם לצמוח.

פרח הגרברה הינו צינור להעברת אנרגיה נקיה של הצבע, הגרברה הלבנה תעביר תדר לבן לסובבים אותה, הגרברה הורודה תעביר תדר נפלא של ריפוי הלב, אהבה ללא תנאי

זה נפלא לפתוח את השנה עם משקפיים ורודות ולחפש את הטוב והיופי שיש בכל דבר סביבנו ולהנות מהטוב ולהודות על מה שיש.

פרחים הינם מתנה שמחברת לכאן ועכשיו , לרגע הזה  להנות ממה שיש ומיופים

פרחים הם מזון לנשמה ,ומביאים שמחה ואהבה למקבלים אותם

בארוחת החג שיש הרבה אוכל על השולחן ניתן להוסיף פרחים בצנצנות קטנות או במרקיות אישיות שהם לא תופסים מקום על השולחן אך מחזקים את החוויה וההנאה ביופים צבעם וריחם

שולחת לכם זר של ברכות שזורות בפרחים בצבעים ובהמון אהבה

בברכה

צופית רוזן – אור ופרח

מדברת בפרחים – מדריכת קורסי שזירה, ובלומרית